Alphasim Homepage
Forum Home Forum Home > Général / General > Problèmes (Bug)
  New Posts New Posts RSS Feed - Fatigue négative
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fatigue négative

 Post Reply Post Reply
Author
Message
NicOnlyOne View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NicOnlyOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fatigue négative
    Posted: 22 Jul 2016 at 12:24am
Dans ma liste de joueur sotn apaprus des joueurs en fatigue negative (ex: -3).
Back to Top
mistersly View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02 Jul 2016
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mistersly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2016 at 1:24pm
moi aussi dans deux equipe differente
Back to Top
Barry Thomson View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 610
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Barry Thomson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Jul 2016 at 3:47pm
c'est réparé
Back to Top
Serge Galaise View Drop Down
Ban
Ban


Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 170
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Serge Galaise Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Jul 2016 at 7:54pm
Selon moi, ce n'est pas du cas par cas. Donc ce n'est pas réparé.

Je suis de plus en plus infecté par cette fatigue négative. Est-ce que ça affecte les joueurs ou non ?
Back to Top
Barry Thomson View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 610
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Barry Thomson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Jul 2016 at 9:42pm
Cela n'avait aucun impact sur le système. Il y avait quelque chose qui corrigeait le tout, quand la fatigue était en bas de 0.

Mais je viens de faire une modification pour que la fatigue ne soit plus jamais en bas de 0
Back to Top
panther93 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 May 2016
Location: Alabama USA
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote panther93 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Aug 2016 at 5:27pm
I have a player in my Southern Destroyers and has not played in the last five games and his fatigue level has remain high and not drop.
Back to Top
Barry Thomson View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 610
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Barry Thomson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Aug 2016 at 6:36pm
How old is he
Back to Top
panther93 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 May 2016
Location: Alabama USA
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote panther93 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Aug 2016 at 10:17pm
Originally posted by Barry Thomson Barry Thomson wrote:

How old is he

He is 36. I know fatigue levels are high on older players, but still his fatigue cannot stay high if he has not played in 5 games.
Back to Top
Barry Thomson View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 610
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Barry Thomson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Aug 2016 at 2:12pm
it's possible if the hidden stats is poor
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.04
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.811 seconds.