Alphasim Homepage
Forum Home Forum Home > Général / General > Issues
  New Posts New Posts RSS Feed - probleme
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

probleme

 Post Reply Post Reply
Author
Message
mistersly View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02 Jul 2016
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mistersly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: probleme
    Posted: 26 Aug 2016 at 4:26pm
j ai signé deux agent libre et je suis incapable de les envoyer dans les mineur j ai un message d erreur
Back to Top
mistersly View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02 Jul 2016
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mistersly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Aug 2016 at 4:43pm
je suis incapable d envoyer des joueurs au balottage et pour enregistrer mes deux nouveau joueurs j ai du les laisser pro et ensuite les envoyé au mineur,ca ma couter 2000$
Back to Top
Barry Thomson View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 610
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Barry Thomson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Aug 2016 at 5:46pm
ok je répare ça en fin de semaine et je te remet le 2000$
Back to Top
mistersly View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02 Jul 2016
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mistersly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Aug 2016 at 6:56pm

parfait je te remercie Barry !

Back to Top
Barry Thomson View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 610
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Barry Thomson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Aug 2016 at 8:07pm
C'était encore à cause du calendrier pas généré pour la prochaine round.

C'est avec quelle équipe?

Back to Top
panther93 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 May 2016
Location: Alabama USA
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote panther93 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Aug 2017 at 6:41pm
What is the matter with this site? One minute it is working and then the next, it is not. The error page keeps appearing and it has been doing this since Monday night.
Back to Top
Barry Thomson View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 610
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Barry Thomson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Aug 2017 at 3:14pm
I had problems with your team lineup. The simulator had created 2 lineup for each game on your team .... now all should be correct
Back to Top
mistersly View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02 Jul 2016
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mistersly Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Sep 2017 at 4:42pm
Un avec les Killers et un avec les Farmers
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.04
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.969 seconds.